Bereikbaarheid
Onze telefonische bereikbaarheid
Van 08.00 uur en 17.00 uur belt u met uw eigen praktijknummer.
Belt u het liefste voor 10.30 uur. Dan kunnen wij uw vraag dezelfde dag nog proberen af te handelen.
Afspraken
U kunt telefonisch een afspraak maken, of u kunt via het patientenportaal zelf een afspraak inplannen. Per consult wordt 15 minuten tijd ingepland. Dit is meestal voldoende voor een hulpvraag of voor enkele korte vragen. Indien u meerdere vragen heeft of een langer gesprek wilt, vraag of plan dan een langere afspraak (15-30 minuten). Indien u voor meerdere personen komt, vraag dan ook om meerdere afspraaktijden.
Telefonisch spreekuur
Mocht u een korte vraag voor de huisarts hebben dan kan de huisarts u hierover terug bellen.
Ons streven is om u terug te bellen tussen 11.30 en 13.00 uur. U kunt voor 10.30 uur een telefonisch consult aanvragen via de assistente.
Huisbezoek
Wanneer u te ziek bent om naar de praktijk te komen, kan de huisarts u thuis bezoeken. Belt u voor het aanvragen van een visite zo mogelijk voor 10.30 uur. De assistente zal samen met u de urgentie van de visiteaanvraag beoordelen. Visites worden in de regel gereden tussen 12.30 en 13.00uur.
Patiëntenportaal: E-consulten, afspraken maken en herhaalmedicatie aanvragen via de website.
Het is ook mogelijk om 24 uur per dag afspraken te maken, een e-consult en herhaalmedicatie aan te vragen via de patiënten omgeving:
Patiëntenomgeving – Huisarts Burger in Apeldoorn (uwzorgonline.nl)
Patiëntenomgeving – Huisarts Ronner in Apeldoorn (uwzorgonline.nl)
Zie ook in het hoofdmenu: Patiëntenportaal.
Afwezigheid huisartsen
Indien de huisarts afwezig is wegens vakantie, nascholing of ziekte dan hoort u het in het keuzemenu welke arts er waar neemt.